Pyssel

Hallå.
Japp det är vad som har hänt dom sista dagarna här. Har
pysslat en massa med huset. Ute är det väl klart tror jag. Victor & svärfar
som har hållt på där ute. Jag målade lite igår & ska snart tapetsera lite där med.
Och måla med om jag hinner det innan maten. Annars blir det väl efteråt kanske.

Sen har jag även gjort en dyna till barnstolen. Köpte en med hög rygg & den är anktibets.
Eller vänta, jag letar reda på en bild........

Hittade en. Så här ser den ut:

Gjorde en dyna eller ryggstöd eller vad men ska säga. Det som fanns
på ikea var så lågt för den här stolen då jag gjorde ett eget. Bild kommer ikväll.

Men nu hörde jag att unga mödrar reprisen gick igång.
Skriver ikväll igen sen.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling