11 veckor kvar!

Hallå.
Inget svar om skötväskan än =( Menmen
den hinner nog komma. För imorgon är det bara 11
veckor kvar innan lilli Lilly tittar ut =) Tänk att man har gått
29 veckor då. Det är ju hur mycket som helst. Allt går så fort
så jag hinner inte med. Skulle behöva gå dubbelt så lång tid
för att jag skulle hinna med =) Ja,29 veckor. Det är 203 dagar det.
Så det är bara 77 dagar kvar imorgon. Åh,vad jag längtar. Vill ha mitt
lilla hjärtegull här & gosa med nu. Men hon kommer när hon är redo.

Imorgon ska jag till BM. Får se hur mycket man har gått upp nu då.
Har ju tryckt i mig massa gott nu på sista tiden så det borde vara en del.
Men jag skriver iaf ett inlägg när jag kommer hem där ifrån. Skriver säkert
ett innan med då det är 15.30 imorgon så =)
Ses. Kramar <3

Vill du inte komma ut snart älskling? Eller vill du stanna ett par veckor
till i mammas gottemage? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling