Tillbaka på måndag

Hallå.
Det gick bra hos doktorn. Fick ingen direkt klarhet i vad det kan vara men jag ska tillbaka på måndag för provtagning. Men hon tyckte verkligen att jag inte ska behöva ha mens så ofta som jag har det (7 dagar mellan sista dagen på ena till nästa) så jag ska få köra en kur på 14 dagar som ska fixa att allt blir som det ska istället. Men det kanske kan vara järnbrist eller D-vitanminbrist kanske. Får se vad det är senast på onsdag iaf. Skönt med en bra doktor som lyssnar & förklarar så bra tycker jag.

När vi var där fick vi även redan på att datum var satt för svin-sprutan för 6mån-1 åringar mu. Så 3/12 mellan kl. 13 & 15 så kommer lillan få en liten spruta.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Har ni bestämt er för att vaccinera Lilly? Både jag och Wilmer har tagit sprutan, och Johan ska få genom jobbet. Men vi vet inte hur vi ska göra med Noah. Hur har ni tänkt?

2009-11-20 @ 22:03:08
URL: http://mamzter.wordpress.com/
Postat av: Hanna

Svar; Du kan väl berätta vad dom säger på BVC, skönt att kunna bolla frågan med nån annan än sig själv :-)

2009-11-20 @ 22:38:34
URL: http://mamzter.wordpress.com/
Postat av: -

Hej. Har samma problam med min mens. tänkte höra om du kunde skriva i ett inlägg var du ringde? ringde du till vanliga läkarmottagningen eller till barnmorskan?

2009-11-23 @ 09:50:41

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling