Måndag med BVC besök

Hej
Idag är det måndag igen & idag är det dags för ett nytt besök hos BVC. Eller dom kom ju hit sist så idag är ju första besöket dit för våran lilla tös. Ska bli härligt att se hur mycket hon växt nu när hon nästan bara fått ersättning sen sist. För man ser att hon växt =) Tänk att hon redan hunnit bli 2 veckor. Tiden går verkligen otroligt fort när man har barn. Kanske är för att dom är livet♥

Mina 2 underbara barn. Vad skulle jag göra utan er? Ni lyser verkligen upp mitt liv! Tillsammans med er & er pappa är livet underbart!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken söt lite bebba ni fått.

2010-12-13 @ 14:11:19
URL: http://easytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling