5 ni kanske inte visste om mig

Jag har norskt blod som rinner i mina ådror. Min farmor var nämligen norska så jag kan stolt säga att jag är 1/4 norsk =)

Jag har en lång överkropp vilket gör att dom flesta vanliga topparna är lite för korta för mig & det resulterar i att jag 99% av tiden använder ett långt linne under alla mina kläder

Jag använder minimalt med smör på mina smörgåsar. Vet inte varför men jag gillar verkligen inte smör.

Mina 2 största ovanor är att jag älskar att riva sönder papper i tusen småbitar & att jag hatar att använda strumpor vilket resulterar i att jag alltid tar av mig dom runt om i huset =)

Jag får verkligen kväljningar när jag ser Jonas "basshunter" Altberg. Detta pga av att min älskade man letade upp hans nakenblider får att sedan visa mig dom. Traumatiskt värre!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Hihi smör som är så gott?

Jag har liknande problem med kläder fast till benen, har så långa ben att det inte är många byxor som passar på längden ;-)



Kram!

2010-02-06 @ 11:46:44
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Isabelle

Jens lägger också ut strumpor i hela husen xD

2010-02-06 @ 18:26:14

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling