Namnförslag

Hej
Nu är vi hemma igen. Blev inga kläder alls för mig. Var så jäkla mycket folk på gränby idag så det gick inte att vara där inna så det vara bara att strunta i kläderna jag var sugen på. men det kommer fler dagar =)

nu till rubriken. Nu när vi åkte hem satt vi & pratade tjejnamn. Vi vet ju redan vad det blir om det är en liten kille i magen men om det blir en tjej så är det värre. Vi bara spånar & spånar & kommer inte riktigt fram till någonting så om ni har lite förslag på några tjejnamn så är det bara att slänga in dom i en kommentar så blir vi jätteglada =)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Kusin hanna

Elsi tkr jag låter sött, jag struntar i vad din man har för åsikt om Elsa ;)

2010-03-22 @ 07:43:45
Postat av: johanna

lovelia

lilly och lovelia

2010-03-23 @ 11:33:59
Postat av: elin

Cornelia har jag sagt att min flicka (om jag nu får det någon gång) ska heta!



Tycke räven att Juni och Skilla är fasligt fina namn :)



Kram e.

2010-03-23 @ 13:23:40
URL: http://skicklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling