9/5

Hej
Åh gud vad jag känner mig trött idag. Lilly vaknade vid 8.30 & då gick V in till henne så jag låg kvar i sängen. Men det är ju det dummaste man kan göra om man är vaken redan. Men blir ju bara tröttare av det. Och kissnödig var jag ju med. Tänk vilka bekymmer man har va? =)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Tror att några kompisar skulle komma hit sen & gratta mina älsklingar i efterskott men jag vet inte hur det blev sagt. Sen skulle jag vilja åkat till IKEA & köpa en ny bäddmadrass till oss. Och en madrass till Lilly med som man kan ha i en växa säng sen. Vill köpa en säng till henne men jag funderar på att köpa en från ikea. Jag menar, inte behöver hon ha en helt ny då hon endå inte förstår att den är ny när hon är så där liten. För henne är den ju endå ny så det känns som en vinnande situation för oss alla.

Nej nu ska jag ta & äta lite frukost. Hungrig som bara den =)
Hej så länge♥

Jag ska ta & mata min lilla plutt i maggen nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling