Dagen som varit

Hej
Idag har det varit fullt upp här hemma. Lilly har inte sovit någonting så det har varit en massa lek hela dagen. Sen har jag även fixat med hennes nya säng. Var ju sugen på att måla den vit men jag orkade inte så jag piffade upp den lite lätt. Och just nu ligger faktiskt Lilly i den & sover. Hoppas att hon kommer sova gott hela natten & inte ramla ur. Visseligen brukar hon inte röra sig så mycket när hon sover men man vet ju inte. Funkar det inte står hennes spjälsäng kvar i hennes rum.

V ligger just nu & sover då han inte känt sig pigg idag. Och Lilly ligger ju som sagt & sover hon med så just nu sitter jag här nere helt själv. Och hungrig är jag med. Men vi har inte mycket gott att äta här hemma men man är ju inte så sugen att traska till affären när det ligger 2 st & sover. Så jag ska fixa lite nudlar med något tillbehör.

Men jag tänkte slänga in bliderna på hur Lillys säng blev iaf så får ni se det ändå =)

En lätt uppfräschning

Så mysigt det ser ut va? =)

Vid fotändan ut mot rummet gjorde jag en liten prinsesskrona i guld

Och ovanför kuddarna har jag gjort en liten krona & även skrivit Lilly så alla vet vems säng det är =)

Blev väl bra va? Jag blev iaf nöjd med det & hoppas verkligen att hon kommer sova skönt i den. Hon har ju börjat visa sitt missnöje med sin spjälsäng så det kändes som att det var lika bra att fixa en annan säng till henne.

Nej nu måste jag fixa något att äta.

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling