Dött batteri

Hej
Ja som ni förstår med tanke på rubriken & brist på mms bloggning så kanske ni förstod att min mobil dog en stund efter att vi hade åkt. Men vi var iaf in på IKEA & fick tag på en madrass till oss & en växa madrass till Lilly. Har fixat en säng till henne som vi ska åka & hämta någon dag. Ska bli skönt att slippa hänga sig över spjälsängen hela tiden när man ska ta upp henen på morgonen. Och det blir ju knappast lättare ju större magen bli heller. Så det känns som ett bra val.

Sen har vi inte köpt så mycket mer. Lite blöjor & välling. Roligare blev det inte.

Nej nu ni känner jag att min dotter behöver en ny blöja. Så jag återkommer.

Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

På lördag tänkte jag och tommy ha grillkalas. Ni är välkomna om ni vill. Klockan 5=)

2010-05-10 @ 20:05:51

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling