Ett besök utan framgång

Hej
Ja vi kom ju in till Gränby efter mycket om & men. Men inget mer än ett par leggings till dottern följde med hem. Stod ett bra tag vid mamakläderna inne på hm för dom hade en hel del på rea men jag fick inget med mig hem endå. Men jag hade ju en man som stod & stampade & ville hem så man blev väl lite stressad. Och att han sen hatar att gå i butiker gör ju inte saken bätter =)

Just nu är han iväg för att handla lite mat & jag sitter & slappar framför tvn. Och jag har inga andra planer heller så jag låter nog min häck vara still här =) Hihi. Nej nu ska jag byta till 4an & vänta på att halv 8 som mig börjar. 

Kram sålänge 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling