Grattis älskling på 23 års dagen!

Idag fyller mitt andra halva av hjärtat 23 år. Så idag/ikväll blir det kalas igen. Ingen blir gladare än Lilly tror jag. Igår satt hon & kollade ut genom fönsteret hela dagen & så fort hon hörde en bil så trodde hon att det var någon som skulle komma hit & leka med henne. Lilla gumman♥

Grattis min älskade man. Du vet hur mycket jag älskar dig & att jag alltid kommer att göra det. Du & jag är ju gjorda för varandra. Snart får vi fira 3 år som gifta & 8 år som ett par. Dom underbarast åren i mitt liv♥

You and me forever.


Kommentarer
Postat av: Tova

Hihi, alla verkar fylla år just nu, min sambo hade också födelsedag igår :)



Vilken mysig blogg förresten, och grattis till pyret i magen! Spännande med ett litet syskon :)

2010-05-05 @ 21:52:30
URL: http://trasslet.se
Postat av: Sanne

Darlings, ni är så fina! Och världens bästa vänner ♥

2010-05-06 @ 12:36:31
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling