Hej alla där hemma. Just nu ligger jag oc...

Hej alla där hemma. Just nu ligger jag och Lilly inne på rummet och jag ska försöka somna efter jag att har uppdaterat er. Idag har det väl inte hänt så jättemycket. Var ju iväg på vår upptäcksfärd där jag lite smått brände axlarna men det känns inte så det är nog lugnt. Sen köpte vi en dunk vatten som var på 5 liter för 10 kr. Tänk om det var så billigt i Sverige va? Visseligen ingår ju allt här men vattnet är ju så himla kalt då och vi vill ju ha lite mer rumstemp på det vi ger till Lilly så vi köpte en stor som vi efter som häller upp i småflaskor som får stå framme. Perfekt. Nä nu börjar ögonen bli tunga så nu är det dags att säga godnatt. Klockan är ju en timma mer här så. XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling