Hej alla glada. Just nu sitter jag vid poo...

Hej alla glada. Just nu sitter jag vid poolen med hela familjen. Alla badar utom jag och Lilly. Jag tycker att det är för kalt och busen sover för natten. Idag har det varit lite skönare ute. Sol men inte supervarmt. Och skönt är väl det då jag har bränt mig på både axlarna och armarna. Har aldrig bränt mig på armarna så jag kan ju säga att jag är riktigt förvånad över detta. Och något som är lika kul är ju att min fötter är svullna som bara den. Underbart! Har varit på stan idag igen och letat efter flippflopps en jag har inte hittat några snygga. Vill ju köpa några man gillar för jag kommer väl få bo i dom i sommar. Men så är det ju när man är gravid på sommaren. Skönt att dom går ner rätt fort iaf. Men vad gör man inte för sitt barn=) XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling