HEMMA!

Hej!
h nu är vi äntiligen hemma. Gud så underbart. Men veckan i Turkiet var jättehärlig men dt är som dom säger, borta bra men hemma bäst =) Vi kom hem runt 4 inatt till huset. Och nu på dagen har vi varit & grattat alla mammor så nu är det dags att packa upp allt man hade med sig & tvätta en massa tvätt. Och just nu sitter Lilly här brevid mig & äter lite välling så hon vill säker gå i säng snart hon. Så det blir att plocka med det när hon gör det. Och vi ska äta något riktigt gott ikväll med. För nere på hotellet har det ju mest blivt potatis av något slag & kyckling på olika sätt. Så jag vill inte ha kycklig på flera veckor känns det som =)

Men det är otoligt skönta att vara hemma som sagt. Och det ska bli skönta att kunna blogga på vanligt vis nu med. Och få kolla in alla bloggarna! Gud vad jag har saknat att kolla vad som händer i erat liv. Nej nu måste jag kolla alla innan jag dör! =)

Massor med kramar på er!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan. jag ska snart resa med min lilla.. tänkte bara fråga hur det gick med flygresorna med en liten med sig? och hur utbudet var på blöjor och välling där eller om man ska ta med sig lite extra ifall..? :)

2010-05-30 @ 20:04:29

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling