Jobbig morgon

He
Fy vad vi hade en jobbig morgon. Vet inte vad det var med Lilly men vid 5 tiden vaknade hon & bara grät. Det slutade med att V tog in henne i vårat sovrum där hon inte legat sen vi flyttade hit typ. Så vi försökte få henne att sova & efter mycker om & men så somnade hon men hon sov inte så många timmar. Och jag sov så illa när hon låg vid mig & sov. Men när hon hade vaknat & levde om i sovrummet somnade jag om & vaknade när hon satt vid mig & höll på med mitt hår. Vilket sen slutade med att hon drog i det som bara den. Och då känner jag att det är något som ligger vid mitt ben. Och vad är det då? Jo hennes nyponsoppa som har läckt i hela sängen så vårna renbäddade säng var inte så ren längre. Så vi hade en härlig morgon vi =)

Hur har eran dag varit än sålänge?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling