Lördag

Hej
Bad uppdatering i know. Men vi har haft bebisfrämmande här hela dagen så det har gått före idag. Gud jag kan inte förstå att Lilly har varit så där liten en gång i tiden. Tänk vad tiden går.

Ovisst ja. Lilly fick sin 1 års present av bebisfamiljen med. En cykelstol! Jippie. Som jag har önskat mig en sån. Nu ska vi röra på fläsket som bara den. =) Var ut nyss & monterade & prövade den & gud vad Lilly älskade den. Satt där & pratade & hade sig. Så skönt det ska bli nu när man kan ta sig till mamma & pappa helt själv. Dom bor ju en mil bort men jag är inte så sugen på att gå med vagnen & jag tror inte att dottern skulle gilla det heller. Men det här var en hit iaf. Underbart. 

Nej nu måste jag ringa pizzan & beställa lite mat. Jag dör! Haha.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling