Lugn kväll

Hej
Just nu sitter jag & V franför TV:n & tittar på biggest loser. Har presic ätit lite middag som bestod av paj & sallad. Så himla gott. Just nu får man ju lov att tänka efter 2 gånger vad man väljer för mat då jag ju så lätt blir illamående av viss mat. Men det här gick jättebra & det var ju så gott så det är en happy mama som bloggar just nu =)

Ikväll ska jag & min älskling ta det lugnt & mysa lite i soffan. Det behöver vi. Vi har precis som alla andra dåliga dagar & att jag sen är gravid gör ju inte alltid saken bättre. Alla som har varit/är gravid vet precis vad jag pratar om =) Men jag tror att det är bra för förhållandet att småtjafsa någongång ibland. Man kan ju inte alltid vara på topp. Och att man tjafsar gör ibland att man får ur lite ur sitt system vilket resulterar i ett bättre, gladare & lyckligare förhållande =)

Kram♥


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Ja det var mega kul :D



Haha men tänk om det är 3? hur ställer du dig till det? Nannys eller? :D Förstår att du är nyfiken. Hade vem som helst vart :D myyys!

2010-05-19 @ 20:16:09
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Haha precis, allt går att lösa :D



Då förstår jag att du har det :) Spännande! Var det den 16de du hade RUL?

2010-05-19 @ 20:30:51
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling