Ny vecka med en 1åring!

Hej
Jaha då är det en ny vecka & nya tag. Och nu har man ju även en dotter som har gått in på sitt 2:a år. Tänk att hon har funnits hos oss i ett år redan. Allt har ju gårr så fort. Men på samma gång känns det som att hon alltid har varit här. Konstigt de där.

Just nu ligger jag & Lilly i stora sängen på hennes rum & myser lite. Håller på att kolla lite på växasängar inne på blocket samtidigt. Finns ingen snygg vit i Uppsala men man får väl måla en vit i värsta fall. Hon behöver väl kanske igen igentligen men jag tror att hon skulle gilla att sova i en sån istället för sin spjälsäng. Så jag vill ju såklart köpa en. Och ja. Jag vet. Jag är knäpp =)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling