Orolig

Våran honkatt är just nu höggravid & vihittar inte henne någonstans. Jag åkte iväg innan  & han skulle ropa in henne innan han åkte man hon kom tydligen inte eller så glömde han det. Så nu börjar man ju bli orolig för att hon fått sina små någon annanstans & vi inte vet var. Har i haft otur så har hon försökt komma in när vi var borta men ingen har släppt in henne så hon har varit tvungen att fixa allt någon annanstans. Hoppas verkligen ett hon kommer hem snart. Med pluttar i magen.


Nu kom hon äntligen hem. Med pluttar i magen. Gud vad skönt. Men jag tror inte riktigt att hon gillade maten vi hade köpt så jag tror nästan att det är dags bebismat för henne så mjölken kommer igång som den ska & att hon lägger på sig lite mer fett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling