Sommar!

Hej
Åh gud så varm & fint det är ute idag. Har varit ute hela dagen & fixat. Har precis hängt ut en tvätt på torkvindan nu. det är sommar för mig det. Fräscha kläder som luktar luft =) Hihi. Underbart. Prefekt att det blir lite varmare nu innan vi åker iväg till Turkiet så man hinner känna efter hur vart det kan kännas utomland =) Love it

Var även in på blomsteraffären & kollade om man kanske kunde få hoppa in & jobba dom dagarn V inte jobbar. Skulle vara så otroligt kul att vara där. Älskar blommor & att hålla på & småpilla lite. Hon undrade om jag kanske skulle kunna stå i kassan & så. Har ju hjälpt till lite på ett annat ställe där man fick stå i kassan så lite kan jag ju =) Och jag är ju snabblärd med. Men det är ju det där med att alla frågar konstiga frågor som var problemet. Men hon skulle tänka på saken. Skulle verkligen vilja & behöva jobba lite då mina mammadagar börjar sina lite nu. Kan ju hoppa in & jobba med syrran min med men det är ju så praktiskt att vara vid grannen då jag slipper åka någonstans =)

Får se hur det blir. Nej nu ska vi gå ut i solen & njuta lite till.

Kram


Kommentarer
Postat av: Mios gravida mamma

Kul att du kanske hittat något att göra =)

2010-05-15 @ 14:39:19
URL: http://metrobloggen.se/bessie

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling