TGFI

Hej
Idag är det fredag & det betyder ny preggovecka för oss. Så idag har jag gått 12 fulla veckor & har alltså kommit förbi den delen där missfalls risken är störst. Känns skönt. Idag fyller V´s syster 18 år så vi ska snart dit & gratta. Men först slänger jag upp lite dagens bilder. Blir på engång lite magbilder. Kan även tilllägga att ljuset i våran hall inte är det bästa.
 
Magen växer & växer. Undra vad det är för liten filur där inne =)

tunikan kommer ifrån H&Ms garden collection, jeans & linne från H&M´s mama avdelning. Halsbandet har jag fått från älsklingen.

En bild framifrån bjuder jag på med =)

Ja, det var väl det jag hade att skriva om just nu. men jag ska försöka mobilblogga ifrån kalaset så vi hoppas att det kommer in fler inlägg under dagens gång.

Kramar på mina underbara


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Har ni kollat om det är en eller 2 bebisar? Tycker magen ser så stor ut, för du var ju helt plattmagad förut :D

2010-05-07 @ 18:28:49
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Såå fina bilder :) Och jätte fin tunika :D

2010-05-07 @ 19:05:02

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling