TGIF

Hej
Idag hade vi en mycket trött liten tjej som vaknade halv 10! Hallå. Ett barn ska ju inte sova så länge. Och med tankte på att hon bara är 1 & redan bannar sin middagslur gör ju inte saken bättre. Har vi fått en tjej som tror att hon är 13 år redan eller? Man börjar ju undra lite =)

Snart ska jag & Lilly åka in till Uppsala med bästa Sanne. Hon tog hem våran bil igår så vi kunde åka in i den idag. V jobbar ju men vi ska möta upp honom & hämta lite saker & sen ska vi in på banken & fixa lite där. Är mycket som ska göras innan vi åker imorgon =)

Har precis fixat mitt hår som var en riktig mardröm. Åh att jag aldrig lär mig att jag inte ska tvätta håret innan man lägger sig. Måste alltid föna håret annars ser det ut som att jag inte har borstat det på 2 veckor. Ja vilka problem man har ibland va? =) 

Nej nu måste jag ta & sminka mig så jag är färdig när Sanne kommer så hon slipper stå & vänta på mig. Fast jag tar typ 2 minuter på mig så det är väl ingen fara =)

Kram♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling