Tisdag

Hej
Åh gud vad jag har dåligt samvete över all den dåliga bloggningen just nu. Jag försöker att komma ihåg att uppdatera men jag bara glömmer hela tiden. Får nog ta & skylla lite på graviditeten =)

Idag ska vi iaf in till Uppsala & hälsa på svärmor. Det är ju iaf det som är sagt men jag vet inte än då min man aldrig kommer till skott & ringa. Och min mamma ringde nyss för kolla om V kunde hämta min bror när han slutar i skolan vilket är vid 15 & det tar en till att åka in till Uppsala & samma hem så om vi skulle åka nu har vi 2 timmar på oss att vara med svärmor. Men men, vi får väl se hur det blir. Får kanske ringa mamma & säga ifrån. Vill ju gärna vara lite med svärmor innan vi åker till Turkiet på lördag.

Nej nu ska jag försöka fixa mig lite så man slipper se ut som en zombie.

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling