Turkey!

Japp vi ska till Turkiet! Har ju hållt det lite hemligt av någon konstig anledning. Vet inte alls varför. Har helt enkelt bara blivit så. Vi kommer att åka iväg den 22:a & kommer hem tidigt den 30:e så vi kommer hem på morsdag.  Men jag kommer såklart MMs-blogga under dom 8 dagarna vi kommer vara borta så jag hoppas ju såklart att ni följer med oss på våran lilla semester. Kommer även leta efter en dator så jag kan svara på komentarer & läsa igeom era bloggar lite då & då.

Det ska bli så himla skönt att komma iväg lite ifrån vardagen & bara ligga & slöa i solen. Och jag kan även säga att min BM tycker att jag skulle ligga i solen & ta det lugnt & få en massa färg då hon inte tycker att det är någon fara att sola som gravid. Så länge som jag dricker en massa vatten & skyddar hövvet så var det lugnt.  Så jag kommer helt klart följa min BM´s ordinationer =)

Så nu vet ni vart vi kommer bege oss om någon vecka. Och som sagt så hoppas jag att ni följer oss även då. Kommer bli en massa magbilder under den tiden.

Kram♥


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Ja men visst blir man! Så tcker jag med :) Aw va bra! Kram

2010-05-09 @ 20:18:10
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Mios gravida mamma

Vad kul! Farligt att sola? Jag har aldrig hört att det skulle vara farligt när man är gravid, bara att man kan få en massa pigmentfläckar. Och det vill väl ingen ha?

2010-05-10 @ 10:26:36
URL: http://metrobloggen.se/bessie
Postat av: Debbie

vilken fin blogg du har.

härligt med lite semester, vi ska med åka till turkiet men i början av juni:)

2010-05-10 @ 12:54:45
URL: http://deborapersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling