Underbar natt

Hej
Åh jösses vad våran prinsessa sov bra i sin säng inatt. Tror nog att vi kan ta bort hennes spjälsäng på engång faktiskt. Hon somnade ju vid 17.30 & åt precis innan. Sen åt hon igen vid 23.30 tiden för att sedan sova till 9. Tror ni att vi hade en glad tjej inne på rummet när vi öppnade dörren? =) Och jag kan faktiskt säga att jag & V gick upp vid 8.20 tiden så vi hade varit vakna ett bra tag innan Lilly bestämde sig för att gå upp. Den tiden spenderade vi med att vika ihop lite rentvätt som stod i sovrummet & lade in det i garderoben. Perfekt.

Ska även säga att vi lade en kudde under madrassen precis vid huvudändan som säkerhet så hon inte skulle rulla mot kanten & det kändes skönt att den låg där inatt. Jag tror inte att hon hade ramlat ner men det var en extra säkerhet som gjorde att vi alla sov extra bra.

Idag är det fint väder igen & jag ska försöka tvätta all tvätt som ligger & hänga ut det så vi inte har en massa tvätt när vi kommer hem. Men vi kommer ju ha V´s syster & kille "boende" här under den tiden vi är borta då vi behöver kattvakt. Och det känns skönt att huset inte kommer stå helt tomt när vi är borta med. Men jag ska endå storstäda huset innan vi åker då jag tycker att det behövs. Tror nästan att man ska storstäda en gång i månaden så man vet att det alltid är rent & fräscht.

Nej nu ska vi planera vad vi ska göra idag så jag återkommer senare. Kram!


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: ja det hade jag verkligen :P Angående bristningar så hade jag inte så mycket på sidorna utan mest på magen. Men dom syns ganska så mycket i vissa vinklar men inte i denna :) Eller jo lite men iaf :) Fast dom på magen är fortfrande kvar. Fick sjukt ljupa och skulle väl tro att jag fått sammanlagt 20cm utdraget.. Men vad gör det :D

2010-05-17 @ 21:30:23
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad härligt att hon sover så bra!!

Hoppas du och magen mår bra.



Kram

2010-05-18 @ 14:42:01
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling