Uppsala

Hej
Snart ska vi bege oss in till Uppsala igen. V ska hälsa på sin mamma & jag vet inte vad vi hittar på efter det. Jag skulle vilja gå & fönstershoppa & kanske få med mig något hem men jag vet inte. Äta något gott vill jag iaf göra. På tal om det förresten....

Igår åt vi på donken & jag tog som alltid en mc-chicken men efter ca halva började jag må illa. Och det är samma ska när jag äter pizza. Så jag tror att jag inte fixar fet mat denna graviditet. Är ju mer sugen på nyttig mat & så men inte trodde jag att det skulle bli så himla annorlunda denna graviditet.

 Med Lilly var jag sugen på skräpmat hela tiden  fast jag klarade inte av att äta pizza över huvudtaget men allt med fett var ju supergott. Och jag vräkte i mig godis & glass hala tiden. Åt nog 4 lite glass i vecka där ett tag. Men nu vill jag ha nyttigare mat & äter knappt godis & glass kan jag ta en men sen räcker det. Så sjukt. Man börjar ju nästan tro att det är en pöjk där inne denna gång men svärmor mådde lika under alla sina 3 graviditeter & hon har ju 2 pojkar en en tjej så man vet ju endå inte. Den här gången kan jag faktiskt inte gissa vad det är alls. Får helt enkelt vänta till den 16/6 & RUL =)

Vad tro ni att jag har i magen?


Kommentarer
Postat av: Aramia - Mamma till Kelly & Melwin

Jag gissar på en pojke :-D



Sv: Ja det har man verkligen. O sen när man har fött så får man vara glömsk eftersom man ammar o har en massa hormoner. Hehe.

Kram

2010-05-11 @ 13:58:17
URL: http://kellymelwin.blogg.se/
Postat av: Aramia - Mamma till Kelly & Melwin

Sv: Med prinsessan så mådde jag jättebra. Inga krämpor alls.Inget illamående. Det var en riktigt dröm-graviditet.

Med prinsen så mådde jag jättedåligt. illamående i 16 veckor. Sen foglossning och ryggsmärtor från vecka 20. Sammandragningar o värkar av o till.

Så det var verkligen skillnad på att bära en tjej och en kille.



Hur mår du? Hur mådde du med Lilly?

Kram

2010-05-11 @ 14:23:11
URL: http://kellymelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling