Vilken tabbe!

Hahahaha! Åh fy vilken tabbe jag har gjort idag märket jag. Jag har köpt både fel välling & fel blöjor. Köpte Sempers välling iatället för Nestlé & jag köpte tapeblöja istället för byxblöja. Herregud. Undra om man har lite för mycket i hövvet? Skulle nog tro det va? Haha. Jaja det är ju inget större problem iaf. Får lära sig att komma ihåg att ha i en halv matsked mindre i flaskan & vi får köra med tapebjöla ett tag. Synd bara att jag köpt 2 paket blöjor & 30 liter välling. Ja jag kan inte göra mer än att skratta. Ibland ska det väl märkas att man är mamma & gravid.

Har ni varit med om något liknande?


Kommentarer
Postat av: Mios gravida mamma

Hoppas hon inte får ont i magen av nya vällingen bara =/

2010-05-10 @ 22:07:10
URL: http://metrobloggen.se/bessie
Postat av: Aramia - Mamma till Kelly & Melwin

Jag gjorde likadant när jag var gravid med min son.

Man blir riktigt glömsk när man är gravid.

2010-05-11 @ 00:50:19
URL: http://kellymelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling