Lite sovmorgon

Hej mina fina
Ja idag blev det lite sovmorgon men detta efter att Léone var vaken mellan 2.30-4.00 så ja, det var ju kanske inte konstigt att hon sov till 8 denna morgon. Men inatt stod jag iaf på mig när hon ville ha välling fast hon inte behöver det. Detr är ju inte så att hon rör sig speciellt mycket nattetid om vi säger så och då vill hon ändå äta oftare än när hon kryper och springer med gåbilen. Så inatt var det först bara nappen som gällde med ett godnatt efter varje nappinstoppning emn ja, det gick ju inte allt för bra som ni kanske förstod. Så då blev det att leta efter hennes vattenflaska som var spårlöst försvunnen men jag hittade en annan hon kunde dricka ur istället. Men ja, inte ville hon ha det heller. Alltså var hon inte hungrig eller törstig helle för då hade hon ju druckit något iaf. Gjorde för säkerhetskull 1 dl blaskig välling ifall detvar smaken hon var ute men nej, inte dög det heller. Men tillslut somnade hon gött och sov 4 timmar. Härligt!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling