Huset och tankar kring det

Hej allihopa
Ja, senaste tiden har det varit väldigt mycket i mitt huvud om huset här hemma och allt kring det. för er som inte vet det har vi ägt det här huset i snart 9 år och vi har gjort mycket inne i huset men även på tomten. Just utsidan av huset började vi med för två år sedan då vi tog ta i målarpenseln och en röd färghink för att få bort den tråkiga gulaktiga färgen mot en snygg mörkröd färg.
 
Vi hade ju även en paus få vi skulle sälja huset för 7 år sen då vi kände att det var för stort och blev för dyrt för oss just då men det blev ingen försäljning då vi hittade en som ville hyra huset istället vilket kännes bra där och då. Men oj vad fel vi hade, vi hyrde ut huset i ca 2 år och det var det dummaste vi gjort. Personen som vi hyrde ut till förstörde så mycket i huset och under den tiden klipptes aldrig gräset. Hyran var ofta försenad och ja, allt var dåligt men då vi hade blivit mer eller mindre lovade att personen skulle köpa huset höll vi ut. Allt blev ju knas och efter mycket strul flyttade personen ut mitt i vintern för att stänga av värmen men inte vattnet. Vilket resulterade i att flera rör frös sönder och personen vägrade betala hyran då denna flyttat ut fast kontraktet gällde.
 
Vi hade inte längre råd med hyran till det lilla huset vi hyrde inne i Östervåla och vi fick lov att flytta hem till mina föräldrar i 6 månader. Vi tog hjälp av advokater för att få pengarna för hyran och för alla skador men det slutade inte riktigt som vi hoppats.
 
Så efter 6 månader hos mina föräldrar så fick vi flytta hem till huset igen men det har aldrig känts som förut pga allt det som hände under dom där två åren. Det har känts bättre för varje sak vi ändrat sen vi flyttade tillbaka men som sagt, det har aldrig blivit samma hus för mig.
 
Så senaste månaderna har kännt att jag skulle vilja flytta in till Östervåla igen. Vi har hela tiden en massa planer på hur vi vill fixa med huset men vi kommer aldrig till skott då andra saker kommer före eller att det blir för mycket krångel med allt. När vi köpte huset hade det varit två lägenheter som vi slog ihop på nedre plan till ett hus men på övervåningen är det fortfarande uppdelat vilket är jobbigt då William har rummet på ena delen och tjejerna på ena delen så det blir så mycket krångligare med allt. Sen är det mycket runt om huset som har gjort att jag vill komma härifrån men det vill jag inte ta upp.  
 
Hur huset såg ut enligt ritningarna nere när vi köpte huset:
Och nu:
Och övervåningen ser nästan lika ut nu 
 
Men på grund av allt med det som hände sist vi hyrde ut vet jag inte om man vågar hyra ut igen för jag vet inte om jag vill sälja huset än heller då så mycket härliga saker hänt här hemma men även jobbiga saker. Vi har helt enkelt varit med om så jäkla mycket ihop här så det känns lite svårt att bara släppa det med. Men ja, jag vill helt enkelt flytta in till Östervåla för att allt skulle bli så mycket enklare. Jag har ju inget körkort (än, ska bara kolla synen så ska jag börja övningsköra sen) och barnen ska börja på allt nu i slutet på veckan och allt bara känns jättejobbigt med allt pussel just nu.
 
Så summan av allt är att jag gärna skulle flytta men ja, jag vet inte hur det blir med allt.

Kommentarer
Postat av: THERESA

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. email: {[email protected]} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {[email protected]}

2017-11-01 @ 19:29:41

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling