Just nu

Hej!
Sorry för dålig uppatering idag. Skulle blogga när lillan somnade mitt på dagen men istället kom min kusin över med en julklapp till Lilly. Tack Hanna! Stod & pratade ett tag & när hon hade åkt hem gick det 5 minuter så vaknade pluttan vår efter endast 1 timmes sömn mitt på dagen. Inte så poppis för någon. Så hon har varit supertrött sen 5 tiden men efter ett långt bad & lite pepp så somnade hon 18.20 så det blev "bara" 40 minuter tidigare än vanligt. Undra jag hur hon kommer sova inatt då? Hoppas på bra. Dom senaste nätterna har varit lite si & så. Har vaknat upp emot  3-4 gånger under natten för att ha napp eller vatten. Så det har varit en sliten mamma som har gått fram & tillbaka mellan sovrummen dom här senaste nätterna. Men det är inte allt för jobbigt endå. Klarar ju iaf av allt man ska endå.

Snart ska jag iaf ta & plocka lite här hemma så allt är snyggt & så när man vaknar imorgon på självaste julafton. Dagen kommer ju inte spenderas hemma utan som vanligt så kör vi halvdag hon varsin familj. På morgonen kommer vi bege oss till mina föräldrar & stanna där till 15.30 tiden då det är dags att åka hem & hämta resten av alla klappar & sendan bege oss till V´s mormor & morfar där hans familj + morbror m familj väntar. Det jobbiga är att Lillys rutiner kommer ruckas. Hennes dagslur kommer bli hos mina föräldrar i hennes vagn men kvällen kommer bli jobbig. Hon vill ju gå i säng 19 på kvällen men vi kommer ju inte åka hem så tidigt från V´s släkt då vi bara tillbringat 3 timmar med dom så vi måste lägga henne någonstans eller i vagnen & så får hon sova där ett tag & sen måste vi alltså väcka henne & åka hem & sen lägga henne & hoppas på att hon kan sova resten av natten som hon ska. Får helt enkelt se hur allt går.  

Nej om manska börja plocka på en gång så man blir klar någongång då.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling