Lördag

Hej!
Blev inte mycket bloggande igår. Hade lite att göra. Hade lite par middag i går med familjen Eriksson/Berg & vi bjöd på fläskfile med potatisgratäng. Mums! Sen blev det såklart IDOL tittande. Tyckte rätt kille vann då jag har tyckt att Erik har varit jätteduktig hela tiden & sen gjorde ju han vinnarlåten bäst med. Och jag som är lite knäpp tycker att den som gör vinnarlåten bäst ska vinna då den spelas HELA tiden nu & man vill ju inte lyssna på en låt som man tycker låter illa. Tex så spelades vinnarlåten ca 7 gånger på lugna favoriter mellan 8 & 13 idag. Helt sjukt.

Just nu håller V på att göra tacos till maten. Skulle åkt till sala med Eriksson/Berg för att åka med? i luscia tåget som dom har där med bilar. Men Lilly somnade precis så det gick inte. Får hitta på något en annan dag istället, eller hur Tina?

Ang hårfärgen har hittils 6 st tyckt mörkbrunt & 2 blont. Och jag vet förtfarande inte hur jag sksa göra.Så ni som fortfarnade inte röstat, snälla gör det så jag kan bestämma mig. Det hänger på er!

Kramar på er!


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, det får vi göra! Tyckte det var synd att ni inte kunde följa med igår! Det var coolt och se billucian =)

2009-12-13 @ 10:58:59
URL: http://tinaomelvin.blogg.se/
Postat av: Liv

jag tycker du passar bäst i det mörkbruna (:

2009-12-13 @ 16:44:52

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling