Städa & hämta vaggan?

Hallå.
Ja,imorgon är det bara 10 veckor kvar till BF.
Så om 8 veckor kan hon komma enligt UL.

Ska nog städa nu tror jag. Känner att jag måste dammsuga
igen eftersom hunden lossar massa hår. Sen skulle jag behöva skura golvet.
Blir lätt skitigt när man har en hund & två katter som springer
ut & in hela tiden.

Victor är just nu iväg & åker lite snowboard i våran lilla skidbacke
som vi har i Östervåla. Han kände att det var dags nu när vi
har ett sånt vinterland ute. Är så fint med massa snö. Blir ju
mycket ljusare då.

När han kommer hem ska jag kolla om han vill
hämta hem vaggan idag. Vi ska ha en vagga i början & när hon växer ur den
kommer vi ha en spjälsäng. Vaggan har Victor legat i & sängen
har jag legat i så det blir kul att använda det vi använde som
bebisar =)

Nej,nu leker Lilly tvättmaskin i magen här så när
hon trycker dig emot revbenen. Gör så ont.
Och hon ger sig inte heller. Man sitter & buffar till henne för att
hon ska "simma" iväg. Och det gör hon med. I en sekund.
Sen kommer hon tillbaka. Men det är helt underbart
att hon retas med en iaf =) Kan inte låta bli att le när jag tänker på det <3

Nej nu ska dammsugaren fram. Ses sen. Kram

Kommentarer
Postat av: Sanne

Busfrö :)

2009-02-11 @ 14:39:08
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling