Today!

Hallå.
Idag var vi in till uppsala, igen =)
Den har dagen fick faktiskt det oxå följa
med saker hem =) Men inga barnkläder. Dock
köpte jag en bljöhink. Ni vet en sån där smart som knyter
påsen runt varje blöja för att det inte ska lukt bajs i hela huset?
A,en sån var det iaf. Köpte den på Babyland för 199kr (halva priset)
Kändes som ett bra köp då man slipper knyta hundlortspåsar runt varje blöja
beben använder.

Sen köpte jag bus spray. Är så blek så det finns inte så jag var tvungen att
köpa det. Folk frågar ju faktiskt mig om jag är sjuk till & från =) Piz buin
blev det. Har haft den förr & den funkade bra. Sen köpte jag Depend´s
skulpterings set så nu har jag förlängt mina naglar själv. Blev rätt så bra
faktiskt =) Sen blev det ett par skrubbvantar, en ny nagelfil & småburkar att ha
schampo/balsam i till bb.

Sen kom även 2 paket idag=)
Ett var det från H&M med Victor saker i. Passade jättebra på honom.
Så snygg han blev =) Där i var allt utom skorna jag köpte till mig själv =(
Dom kommer näska vecka. Skriver hur dom passade då istället =)
Och i andra var skorna från halens =) Så snygga & så sköna.
Kunde gå i dom nu till och med. Superhög klack men det kändes inte enligt mig.
Lite stora i storleken men inte så farligt.Blir bra i sommar då fötterna gärna vill
bli större =)

Ja,herregud vad långt & osammanhängande det här inlägget blev då.
Men så blir det ibland. Ses sen. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling