Tips!

Hejsan.
Har 2 små tips som jag tänkte slänga in lite snabbt.
Unga mödrar börjar snart & jag är SUPERhungrig!

Tips nr 1: H&M har nu 10% på sin internetshop när man
beställer tom 1/2. När du beställer fyller du i 8309 i
fältet för rabatter. Mycket bra att ha nu när våren snart kommer =)

Tips nr 2: Lindex har massa bodys för 19:50! Var i Uppsala igår
& det blev 4 st bodys för det priset för min del. Hade redan varit
inne på H&M & handlat lite till Lilly innan så.
Och sen har jag redan så mycket till henne =)

Bilder på kläderna jag köpte igår kommer imorgon tillsammans
med nya magbilder & info för jag går ju i i 29:e veckan imorgon (28+0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling