Im back!

Hallå.
Förlåt för dålig uppdatering. Har haft problem med
vårat internet så jag har inte kommit in här.

Igår var det begravning för min farfar. Jättejobbigt men vad ska
man göra. Lilly var med i kyrkan & oj så duktig tjej vi har. Sa inte ett ord
på 45 minuter. Var bara tyst & kollad runt vad som hände. Var så skönt att det gick bra.
Hade varit så jobbigt om V hade behövt gå ut med henne så jag hade varit utan min
lilla familj när jag behövde den som mest.
 Men vi fanns där för mig mina små älsklingar <3

Efter begravningen blev det lite att äta. Och när vi kom dit vi skulle såg jag en söt liten
barnstol som jag tyckte såg smal & bra ut & den hade även ett skydd runt sig så det blev trängre
för den som skulle sitta där. Frågade V om vi skulle prova sätta Lilly där men han ville inte.
Men jag tog henne iaf & satte henne där. Och gissa vad? Hon älskade det! Hon satt helt perfekt
i den stolen & var så lycklig. Hon pratade i 1½ timme & var helt supernöjd. Våran stora tjej.
 Helt underbart. Gissa om hon var stjärnan igår =)

Nej,nu måste jag göra ersättning till Lilly. Kommer snart tillbaka. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling