Härliga dag

Hallå.
Ja,idag har det varit varmt eller egentligen inte så varmt men efter det här vädret
vi har haft händes det som att det var jättevarm. Så idag efter att jag var på efterkontroll på MVC
& fick minipiller så åkte vi till Lillys farmor & frågade om hon var sugen på en promenad.
Sagt & gjort så gick vi ut på en lång & härlig promenad på "byn". Lilly var glad nästan hela tiden
men tillslut så var hon så trött så hon blev arg & ledsen som hon brukar bli när hon blir jättetrött.
Blev att sätta henne i bärselen istället där hon somnade ett tag.

Men när vi kom hem till svärmor sen för att äta lunch så vakade hon till & blev så klart
super ledsen för att hon inte sovit så mycket. Och våran lilla dam är en sån som inte vill
sova så mycket om dagarna vilket resulterar i att hon blir så trött att hon skriker som
att hon höll på att dö. Efter viss övertalning somnade hon om & sover fortfarande, 3 timmar senare.

PS. På efterkontrollen blev jag jätteglad då min vikt nu är på 69,6 kg. Min inskrivningsvikt var
för dom som ville veta 70,6 kg. Och då hade jag gått ner massor när den togs pga
illamåendet & kräkningarna som jag hade där i början. Gud, jag kommer ärligt talat inte ihåg
när jag vägde under 70 kg sist. Härligt!

Underbara du <3

Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

vilken liten sötnos! :D

2009-06-22 @ 19:32:38
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling