En månad kvar nu!

Hallå.
Ja,nu är det då bara en månad kvar till Lilly ska titta ut =)
Allt såg jättebra ut hos Bm. Gick att rucka lite,lite på huvudet
som låg långt ner men nästan är fixerat nu. Hade gått upp 0,9kg på
2 veckor så det kändes bra. Så nu väger jag 80,6 kg. Hon hade 144 slag/minuten &
mitt SF mått var på 32.Var lite under kurvan men det var jättelite.
Så allt verkar perfekt. Jag sa till Helene (min bm) att jag tyckte att jag
var liten för att var höggravid men hon sa att jag bara bra Lilly perfekt
så min magen inte behövde bli så stor =) Kanske ska skaffa många barn då =)
Nej då, 2 räcker. Eller kanske en lite till efter ett tag. Får se hur det blir i framtiden. Vill
iaf inte bara ha ett barn. Vill ha ett syskon till Lilly. Och vi har ju plats för 2 barn så.
Men som sagt. Vi får se hur det blir med allt. Kramar


Underbara lilla du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling