Lördag!

Hallå.
Ja,sorry för dåligt uppdatering.
Var på 18-års kalas igår då min kära kusin fyller år på
tisdag men firades igår. Supertrevligt var det. Massa god mat & tårta =)
Sen kollade vi såklart på Lets dance. Kul att Magnus vann tycker jag. Han
har ju utvecklats mest & att kunna dansa med den där kroppen. Bara det skulle han
haft en medalj för tycker jag =) Fast jag höll ju egentligen på Morgon men han åkte ju ut förra veckan
så det fick bli Magnus istället. Och så glad Annika blev då =) Härligt!
Sen har vi hållt på massa på toan. Nästan helt klar nu. Golvet ligger på plats
men det fattas lite tapet. Har inte så det räcker utan ska in till Uppsala snart
& köpa någon rulle till. Sen kommer det bilder på hur det blev. Hann bara ta någon dålig bild
på hur det såg ut när vi höll på då kameran dog. Men dom bilderna kommer jag lägga ut
när allt är färdig.

Lilly hade förresten hicka igår. Hade det för någon dag sen med men innan det var
det nog en 10-15 veckor sen hon hickade. Lite konstigt men så var det. Tycker det
är lite roligt när hon hickar. Känns så konstigt att man kan känna det =)
Men oj så mysigt =)  Sen hade jag någon sammandragning på kalaset med.
Vet inte om hon tycket att det var så mycket ljud eller var det var. Har visseligen haft
nån naågon dag ibland men igår var det flera stycken. Nästan så man rtodde att det var något på
G men nej då. Men det gör inget. Hon kommer ut när hon är redo =)

Ska även kolla om jag kan lura Victor att åka till Gränby sen med. Fick presentkort på H&M i
torsdags på 550 kr så jag skulle vilja kolla lite där inne om jag hittar något snyggt =)
Skriver när jag kommer hem om jag lyckades hitta något eller ej =)

Massor med kramar <3


Jag håller i den snart 18-åriga kusinen för en massa år sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling