Rummet!

Hallå.
Har hållt på med sovrummet
 hela dagen därför den dåliga uppdateringen.
Har målat lite idag & satt upp all tapet som skulle upp.
Satte upp en fototapet från rusta med men det blev inte
lika bra som jag hade hoppats på då tapeten under bråkade så
det är lite bubblor här & var =( Blev jättebesviken då jag vill att allt
jag gör ska bli perfekt. Men de andra blev iaf bra =)
Här kommer lite bilder så långt:

Tapeten som satt i hela rummet innan.

Här sitter det en bit tapet. Här kommer det att stå 2 st malm byråer i mörkbrunt
med våran tv uppepå. Trät som sitter runt om kommer bli brunt. Även brunt golv.

"Ursäkta röran,vi bygger om" =) Ett av det nya sängbordet. Malm i samma färg
som byrån kommer vara. Det bruna bakom blir huvudgaveln. Har gjort den helt
själv faktiskt. Tog en spånskiva som bara stod,2 täcken som bara låg & ett överkast som
var för litet för våran säng. Sen en himla massa nitar sen hade man en snygg huvudgavel =)
Den kommer att stå där den gör, ska bara sätta fast den på något vis.

Fototapeten. Ni ser att den är bubblig. Fast där är den precis uppsatt så det har
lagt sig lite. Så,vad tror ni så här långt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling