6 månader <3

Hallå.
Idag blev våran lilla skrutt 6 månader. Tänk vad stor hon har blivit. Är så stolt över henne. Hon är verkligen jätte duktig.

Var på föräldrarträff idag. Var bara 4 barn där idag. Så det var väldigt lungt. Lilly hade inte sovit något när den började så hon blev lite gnällig ett tag men det gick jätte bra endå. Hon satt tillsammans med dom andra (som låg ner) på en mysig röd matta. Var så kul att se henne leka med andra barn. Tråkigt att hon var trött bara, var var inte sitt lekfulla jag. När hon satt där frågade BVC sköterskan om hon alltid sitter nu. Japp, inget annat duger. Jo, ibland går det bra att ligga ner men det är inte ofta. Sen pratade vi lite om vad barn ska kunna i vissa åldrar. Och då sa BVC-Elise att man ska inte kolla på Lilly för hon är så tidig av sig. Så det hon kan ska ingen här kunna göra =) Som sagt, jag är jätte stolt över henne. Sen berättade jag att hon försöker sig på den ädla konsten att krypa & hon trodde att hon kommer få lätt att börja krypa då hon är så smärt & smal.

Mätte & vägde idag med. 7610g & 67,5 cm lång. Lillan då. Hon sa att hon inte går upp så mycket eftersom hon gör av med så mycket energi med det var absolut ingen fara. Hon följer sin lilla kurva så bra så.

 
6 månader sen

Nu. Stora fina tjejen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling