12:e oktober

God morgon.
Nu är jag & Lilly vakna. Ska snart äta lite. Men först tänkte jag blogga lite.

Lilly har varit orolig inatt. Vet inte riktigt vad som har varit fel. Hon har bara vaknat & vaknat hela natten. Så pigg är jag ju inte men jag hoppas att en kopp kaffe kan råda bot på det.

Sen har jag jätteont i axeln/armen. Ska ringa ner till doktorn när dom har öppnat. tror att en muskel är skadad eller inflamerad. Värktabletterna hjälper inte så mycket så jag struntar i att ta några. Får hoppas att dom hittar på något fel bara.

Igår var fam. Berg/Eriksson här. Vi bjöd på lite taco & satt & pratade lite. Gud, det är så kul att man känner någon i sin egen ålder som har ett barn.

Nej, nu väntar Lilly på gröt & jag ska ta en stor kaffe. Skriver mer senare idag.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling