21 september

Hallå.
Ja,idag är det då 21/9. Herregud vad tiden går fort.
För ett år sen var jag på inskrivningen & nu ligger vår
älskade dotter, 4½månad i sitt babygym & pratar med figurerna.
Livet är verkligen underbart!

Jag tänkte ge er en lite rapport om hur det gick inatt.
Hon somnade ju som sagt vid 19 tiden & vaknade till vid 4 för mat & sedan sov  hon till kl 8. Vilken tjej va? Snacka om sömntuta likt sin far =)

Ja, idag vet jag som sagt inte vad vi ska hitta på. V ringde till Melvins föräldrar så vi kanske ska träffas senare beroende på när dom kommer hem från sin lilla tur.

Nej, nu ska jag ta tag i våran tvätthög.
Skriver sen. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling