Dopet

Hallå.
Ja, nu är det då äntligen gjort.
Igår var Lillys dop. Allt gick jättebra & hon var snäll som
alltid. Dock gick det inte så bra för mig =) Skulle ha en korall
färgad klänning från Elise Ryan men när jag skulle sätta på mig den
gick dragkedjan sönder så då tog jag den vita från samma märke.
Men på väg till kyrkan gick slitsen sönder på den så jag
fick en JÄTTESTOR slits istället =) Tur att jag hade lång kofta på mig iaf.
Tyvärr glömde jag knäppa kort på alla tåror innan vi åt upp dom men Lillys
gudmor kom ihåg det. Dock kan det ha gått åt en bit eller 2 men hon
kom ihåg!

Här kommer lite bilder på oss & alla paket.

Dom stolta föräldrarna

Mamma & pappa tillsammans med gudföräldrarna =)



Som ni ser fick hon en massa fina saker av all släkt & vänner.
Tack för en underbar dag!
Tyvärr blev inte våra kort
så bra med gudmor knäppte hon med & dom blev bra iaf.


Kommentarer
Postat av: Sanne

Det är väl klart :) Jag fixar det! Ska till tandläkaren imorgon, kan ju ta med mig ett usb-minne med bilderna till er då om ni vill!

Kramar!

2009-09-07 @ 22:38:24
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Denise

sv: Haha vad bra då, då har du i bagaget om det blir en till och om den blir en pojk :) Mm alla dom är fina. Måste klura dagarna i ända så lillpojken slipper vara namnlös :)



Fina bilder föresten :)

2009-09-08 @ 22:57:57
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise

jo precis, självklart blir det mkt lättare :)

alla i min närhet har fått tjejer så det är inget man kan ärva precis, om man inte vill ha en rosa klänning på sin lilla pojk :)

2009-09-09 @ 00:04:11
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling