Fredag-natt

  Hallå.
Nu är klockan 00.44 & Sanne & Joel är här
men ska snart åka hem. Sanne lagade kyckling gryta
här hemma & sen har vi kollat på Wallander. Mys!
Ska snart gå i säng då det är mycket att göra imorgon.
Ska måla i köket & städa hela huset då det är visning på söndag
här hemma. V ska även åka & kasta en massa saker på återbruket
så allt som inte ska vara kvar kastas redan nu. Sen ska vi kolla på
ett hus imorgon. Får se om det är mycket folk där eller inte.

KRAM & GODNATT PÅ ER KÄRA LÄSARE!


Kommentarer
Postat av: Denise

sv: Det förstår jag att du gör, du har ju fått uppleva det en gång och vem vill inte uppleva det bästa som finns en gång till? Jag kommer nog längta jag med när magen är borta även fast det känns tungt och så nu. Lillprinsen ligger uppe vid revbenen och trycker trots att han är helt fixerad :( Kramar

2009-09-19 @ 08:34:12
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling