Redan trött?

Hallå.
Japp, Lilly verkar redan trött. Och klockan är ju bara 18.49, hur ska det här gå? Nej, det går säkert jättebra, hon är ju så duktig våran tjej så det blir säkert jättebra. Skulle dock vilja att hon åt ersättning/välling innan hon somnar så hon sov bätter/längre inna nästa matdags. Men hon åt biff stroganoff & päron-banan yogurt för inte så
länge sen så vi får se om man får i henne något innan hon loggar ut för idag.

Har inte hört något från Fam Eriksson-Berg än så det verkar inte bli något idag.

Nej, nu ska jag mysa lite med Lilly innan hon somnar för natten.

Skriver senare ikväll. Kramar


Kommentarer
Postat av: Denise

sv: Skönt för dig då! Dom kliar attan haha. Fast jag har hört flk som fått ont av dom, vet inte riktigt ifall det är skönare än några som kliar.

Hoppas jag med, fast är ju dock ganska länga kvar så det är bara att gilla läget :) Kram

2009-09-21 @ 19:54:53
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling