Fy GB! Fy!

Satt nyss & åt lite glass från Gb med lite värmd chokladsås & grädde & när det bara var lite glass kvar så känner jag hur det sticker till i gommen på mig. Så när jag kollar var det var för någonting så var det en hård plastbit eller glasbit i glassen som var mellan 1-3 cm lång.Jag stack ett hål i gommen så det började blöda lite. Livsfarligt! Tänk om ett litet barn hade fått den i munnen istället. Det hade ju kunnat gå jätteilla. Jag lägger alltid glassen i gommen så det ska smälta så det var ju inte så farligt för mig men ett barn brukar ju oftast tugga glassen så där hade det kunna gå superilla. Så jag dissar GB nu! Fy på er. Fy!


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

nämen fy! Det där måste du ringa till gb om (jag jobbar i butik så jag vet) för det kan vara massfel. 1 glasbit resulterar oftast i fler paket med fler glasbitar :)

2010-04-17 @ 22:26:26
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling