Inspiration tack!

Hej
Som rubriken lyder så kanske ni förstår att jag behöver lite hjälp. Just nu är det så mycket så händer så jag har inte riktigt tid eller ork att blogga så mycket som jag skulle vilja. Så jag skulle bli superglad om ni skulle vilja hjälpa mig lite.

Så vad tycker ni att jag ska blogga om & har ni några tips till en ny design?

Mera gravidsnack? Mera Lillysnack? Hussnack? Relationssnack? Konstig eller rolig fakta om mig? Gästbloggare?Mattips? Frågestund? Whatever. Behöver verkligen ny inspiration så jag kan få fart på bloggandet igen.... 

Sen får ni jättegärna lämna lite tips på en rolig desing då jag känner att det är dags att byta snart då Lilly blir 1 på söndag & bebis i magen snart är 11 veckor.


Kommentarer
Postat av: -

mer relationssnack & gravidsnack tack!

2010-04-28 @ 20:41:59

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling