Morfars b-day!

Hej
Idag är det Lillys morfars fördelsedag. Grattis till dig pappa! Så vi ska hem dit om ett tag tror jag. Är ju så att V jobbar så dom skulle endå åka, sopm vi säger "fram". Är så att mina päron bor ute på landet så dom har ca 1 mila att åka till affären eller hem hit. Och eftersom V jobbar kommer jag ju ingenstans då jag inte har körkort.  Men det är ju inget jag saknar heller. Därimot skulle jag vilja ha en sån där barnstol till min cykel så vi skulle kunna cykla iväg dit vi vill istället för att gå. Har ju så lång tid för mig att gå hem till mamma & pappa men att cykla tar ju ingen tid alls. Tar jag det lugnt så tar det ca 30 minuter. Och jag skulle behöva röra på fläsket lite med =) Tror verkligen att Lilly skulle gilla det med faktiskt.

Nej nu ska jag fortsätta med mitt. Vi hörs lite senare.

Kram


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Grattis till våra pappor =)



Kram!

2010-04-08 @ 19:30:53
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling