Morgon?

Hej på er
Jag är vaken. Sen en halvtimma. Lilly vaknade av någon himla anledning 5.23 & tyckte att det var morgon. Det tycker dock inte jag. Jag vill sova. Inte vara vaken. Har vaknat massor inatt av att jag har rethosta. Det finns ingen anledning att hosta men endå gär man det. Vilket jag tycker är obehagligt då jag har haft så 2 gånger förut & dom höll i sig länge. Den ena ett par månader men den omgången jag hade först så hade jag rethosta i ca 1 år & inget hjälpte. Fy fasiken. Så kanske förstår att jag inte är så sugen på att få tillbaka skiten. Nej, bort med dig säger jag bara.

Nej, nu ska jag vila lite på soffan så jag orkar med denna dag. Min mamma fyller ju år idag så vi ska hem till henne sen & gratta så det kan ju vara skönt att slippa känna sig som en zombie då.

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling