Belly

Här kommer denna veckans magbilder. Tycker dock inte att den växer så mycket just nu men det syns att det har hänt grejer på kvällarna när man ska lägga sig =) Och det är verkligen fullt ös där inne om dagarna nu. Kan blir riktigt hårda sparkar med. Men det "jobbigaste" är när det lilla i magen sparkar neråt så det känns som att foten ska titta ut där nere =)Och hicka blir det gott om med kan jag lova er.






Bjuder på 3 små bilder då jag som sagt inte tycker att det händer så mycket just nu men det kan ju vara kul endå att kolla lite =) Denna graviditet har jag knäppt bilder varje vecka vilket igentligen känns onödigt d det inte händer så mycket på en vecka men det bara blir så endå. Men Lilly var det varannan vecka som gällde & då kunde man se lite skillnad från vecka till vecka =)

Kram


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Hej!!

Vilken härlig blogg du har =) Vad mysigt det ser ut att vara gravid (dock var det knappt 4 månaders sedan jag var det och då var jag SÅ trött på det)

Jag kommer inom kort starta en tävling inne hos mig som du kanske kommer att gilla, så håll utkik ;)

Mvh Ann-Sofi

2010-08-19 @ 21:33:13
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/
Postat av: Debbie- Mamma till Maximilian

Åh, så mysig mage :)

2010-08-20 @ 18:42:33
URL: http://deborapersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling